.......

Jag blir så jävla ledsen, jag kan bara inte förstå!! Det är en sådan skillnad.. Alltså jag blir så äcklad när jag tänker på henne, och vad jag har fått hört om henne och hennes "familj" Det är sjuk att man kan göra så... jag kan inte säga öppet här på bloggen för det skulle inte varit snällt, och sen har jag lovat EN person att inte säga något om dom.. Men usch vad det äcklar mig. Och jag kan bara inte förstå. Äckla kanske inte är det bästa ordet, men nu känner jag att det passar bra här!
Jag har känt att jag vill skriva av mig och så men det kan jag inte här, jag lovar det kommer va någon som
Läser tar det på fel sätt och så blir det problem så jag ska skriva en bok, jag är as taggad nu men jag vet att jag kommer inte komma lång sen så kommer jag inte palla mer... Men jag ska försöka ta hjälp av min svenska lärare faktiskt:-) jag kan berätta lite mer sen om vad den ska handla om när jag vet lite mer:-) jaha nu ska väl jag försöka sov, mår inte som bäst idag, mått as illa hela dagen. Jag har nästan inte ätit något.. Ha det bra nu till nästa gång vi ses! Hahah vad CP det låter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0