Länge sen;)

Hejsan på er. Jag tänkte börja blogga igen, jag har ju faktiskt inte gjort det på ett bra tag. Och idag fick jag höra att någon ville att ja skulle börja igen så jag tänkte varför inte;) lite snäll kan man ju vara^^ de har hänt mycket sen jag skrev sist. Jag vet faktiskt inte riktigt varför jag slutade skriva, va nog för att jag hade så mycket.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga eller berätta... För det finns typ inget jag kan berätta.
Jo under jul och nyår.. Okej, på jul var jag hemma. Min syster o hennes kille kom, vi åt mat och hade det hur mysigt och trevligt som helst! Dom åkte hem efter ett par dagar..
På nyår skulle vi komma upp till dom men vi kunde inte så vi var hemma. Riktigt mysigt ^^
jag sov hos Filippa skulle sovit hos R men det blev inte så...så jag va med Filippa istället. Lika bra de;) hade riktigt kul. Hände lite jobbiga saker mitt i natten bara, men det är privat!
Och den 8 började vi skolan, ganska skönt att komma tillbaka. Men jag har nog haft ett riktigt okej lov faktiskt. Men nu måste jag sova, kram på er:)
Hoppas du blev glad:) du vet vem du är



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0