Måndag morgon

Hej på er! Nu hade det måndag morgon och jag ligger i sängen.. Det är sjukt skönt, vi är lediga idag så vi slipper gå till skolan, sjukt nice! Men istället måste man plugga som en..ja jag vet inte vad! Det är prov på onsdag, prov på fredag och sen ska en jätte stor so uppgift vara köar på onsdag och jag har ej börjat.. Och jag kan inte jobba hemma med so:n för jag har inte grejerna.. Så det suger ju lite. Men jag får försöka plugga till proven för sen lite senare på dagen ska man träffa michelle och träna med henne!
Igår.. Shit va hårt vi tränade! Vi va fan as bra! Så nu har vi gjort ett tränings program kan man säga typ..:) hah men jag har nog ibte så mycket mer o säga, kommer nog blogga mer senare, kommer inte ha så mycket mer att göra! Hah pööss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0