Tjenare!! Lördag kväll:-)

Hej på er alla läsar, jag vet att jag inte bliggat på ett tag men jag har bara inte viljat och haft orken, men nu kände jag att kag skulle kunna slänga in ett inlägg:-) jag har inte gjort mycket alls under dom har dagarna. Idag var jag iväg med E som vanligt, vi åker alltid iväg på lördags och söndag på morgonen. Och handlar kollar runt och så. Riktigt kul!

Men iallafall ska jag träffa mormor imorgon, kommer vara jävligt jobbigt. Kommer vara helt slut efter det, så jag vet att jag inte kommer blogga efter det, så bättre nu än aldrig.. Hahah.

Men jag har inte så mycket mer att säga, godnatt ska äta min älskade peppakakor. Gott eller hur R:-)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3334363/images/2012/pic_50830bcdddf2b37419001fff.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0