Min dag!!

Hej på er alla!:) klockan är inte mycket men jag är upp med tuppen! Hah idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag!:) hah min ängel ringde mig precis när kl blev 12 och blev 23, låg och sov så va lite trött men jag blev så glad att hon ringde då!:* love U!!
Och sen när vi la på då ringer nästa person hahah.. Men lite kul va de men fick inte sova på ett tag bara och sen kommer mamma o pappa upp men frukost på sängen halv 6 på Morgan.. Jag sa till mamma att alla ska vara med annars är det inte samma sak, hon skulle med 10 i 6 bussen så hon o pappa kommer upp halv 6 och ger min mat o presenter:) sen stressar mamma iväg efter jag öppnat, men jajaj dom gjorde iallafall frukost på sängen;)
Sen skulle jag kolla lite på instagram och Facebook och så, och då hade min ängel gjort en bild med massa bilder på oss och skrivit värsta texten! Tårarna bara rann, bra att börja sin dag med glädje tårar! Känner att den här dagen kommer bra! Puss på er nu ska jag äta upp min frukost som jag har kvar;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0