Söndag

Hej på er alla!
Jag vet att jag har sugit på att blogga men, livet har varit bajs. Man kan säga jag har varit död i 4 månader men nu har jag vaknat igen! I helgen ska jag börja om på nytt, då kommer 2013 börja för mig!
Men iallafall ingett speciell har väl hänt, jag går i skolan.. Som alla andra, jag är singel, blivit med i en av dom där sidorna, lite kul faktiskt.. Hah aha. Nä men i helgen var jag med M, riktigt nice, vi hade sjukt kul. Länge sen jag hade så kul. Gud vad vi pratade, ojojoj.. Shit hahah:) hahah gumman alltid VI..:* men sen idag trog vi till kista, jag köpte lite kläder. Längtat!

Men nu är det ju så att jag suger just nu på att blogga, men jag ska ta över min blogg till min mobil o blogga där ifrån istället för på min iPad.. Men nu är det så att jag kommer inte ihåg mitt lösenord.. Men kommer fixa dethär på något sätt, jag lovar, jag kommer lägga upp mer bilder, och kortare texter. Okej puss på er nu ska jag bada klart sen sova.. Kärlek



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0