Kärlek:*

Till er min älskade vänner och kille!<3

Jag börjar med dig älskling! Du är mitt allt, jag klarar mig inte utan dig, du är luften jag andas. Du är min glädje till livet. Mitt hopp om allt. Det är du som finns där för mig i alla lägen! Tror på mig. Jag älskar dig hjärtat! Tack för att du är en sån underbar människa! Vi sa ju, vi två mot världen! Och så ska det förbli! Det är vi som är gjorda för varandra. Du är det bästa som har hänt mig! All kärlek till dig min prins!:*

Sen du gumman min Bästavän! Hahah när jag tänker på hur vi träffades så skrattar jag. Inte den bästa starten..:) men det blev den bästa vänskapen! Ärligt gumman du kan prata med mig om allt det vet du! Du är värd guld i mina ögon! Jag älskar dig gumman! Jag önskar all lycka till dig och Abdu! Ni är underbart söta!

Abdu jag kännt dig ett tag om man kan säga så och du är en härlig kille med humor. En super snäll kille. Nu när Filippa och du är tillsamman så kommer vi alla fyra vara mer med varandra och jag känner att det kommer bli jätte kul. Är det bara jag som längtar till lovet!? Hahah kärlek till er min underbara vänner! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0