Länge sen..

Tjenare! Jag vet att jag typ inte bloggar på 1 månad men det har varit fel på blogg.se jag har inte kunnat logga in:-( men aja nu funkar det. Glad för det. De som hänt är ju att jag har sommar jobbat på ladan i 3 veckor:-) med Fanny, natta S, Adde och sen 5 till.. Pallar inte skriva deras namn. Och sen har jag fått sen till katt:-) han heter snuffe. Han kom till oss den 3juli. Han och Sören går jätte bra tillsammans. Jag är så glad för det, men Snuffe äter som en jävla HÄST. Men iallafall snart så ska mina pengar komma:-) men nu ska jag till ladan och vara med mina vänner och killen min så klart. Juste jag har fixat mina naglar blev fett nöjd. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0