4skoldagar kvar 10 dagar kvar.<3

Hej sorry att jag inte blogg igår men kag haan fan inte, jag hjälpte eva hela dagen. Först gick upp 10 gick hem hämta pengar, vi åkte iväg och handlade och sen gocj jag in i skopungten och där köpte jag mina skkor för 300kr lääättt värt deet! Men det var någon som blev lite sur påoh då....men hallå jag kan ju inte gå med gamlaa skor..!men iallafall sen när vi kom hem åt vi pizza jag färgade hennes hår. Sen började vi fixa med en lampa. Och sen så gick jag hem och åt, och sen kom kag tillbaka. Och jag kolla på tv sen sov. Och har jag vaknat och ska hjälpa eva med håret idag igen. Ska försöka fixa bloggen idag.. pööss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0