Imorgon är det frihet! :*

Tja på er! Idag har vi varit i vaxholm! Omg vad kul det var:-) och gissa vad?? Jag badade!! Omg ibörjan var det fett kallt, men sen så blev det varmt:) omg fitt jonte putta i mig?!!? Asso jag va i vattnet i halv meter upp typ och sen så kommer han och puttar mig så jag ramlar i helt!! Så jag blev helt blöötttt!! Men aja sen så ät jag nat sen byte jag om.. Omg det var baja-major "stavning" och det var så jävla äckligt. Men iallafall sen så var vi där jag och linda twin solade lite sen så efter ett tag vill alla börja röra mig hem. Och då gick jag och linda först och alla var så jävla sega!! Och på bussen hem så snacka vi och så linda ska hämta mig vid stationen imorgon för malle kunde ej hjälpa mig att köra mig. :-( men iallafall nu ska jag äta pizza:) puss mer blogg imorgon



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0