Blää kan inte sova!

Hejsan på er! Japp jag kan inte sova och klockan är bara sex... Jag ska inte till skolan idag för jag får inte för jag har precis opererat mig. Jag får inte rör på mig så mycket för då går såret upp, och då blöder det. Och om det går upp mycket då läker det inte bra och då kan det bli ett fult R. Och nej tack. Så jag får vara inne men det gör inget min make kommer ta hand om mig. Jag lovar att jag kommer att blogga mer sen när jag har fixat den, men först måste jag ha bilder. Jag ska fan gå till Felicia, hon är grym på att ta bilder när man inte vet och bilden blir skit bra!
Lite saker jag ska ha på bloggen sen, veckans..., länk byte, kompis inlägg, frågestund. Och lite sådana saker.
Men det här kommer bli jätte bra. Men måste typ snacka med Sabrina om hon kan fixa min blogg. O så får vi se när det blir!:) ajja jag ska äta nu, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0