Nytt

Okej jag fr damp, jag hade skrivit jag vet inte hur lång och allt försvann, aja jag pallar fan inte skriva om!!!! Kort om vad det stod , jag skulle börjat blogga här för länge sen men det har inte blivit så för jag ville ha bloggen färdig men nu ville jag blogga, och sen att jag är sjuk bla bla blaaa...jag kommer blogga mer sen för nu när jag är sjuk har jag tråkigt när inte min älskling är här o tar hand om mig! Men nu ska jag gå o äta min ben & Jerry's ( tack mamma du är bäst! ) puss bloggar mer sen :*



Kommentarer
tild▲'s foto

sv; kul att du gillar den! jag har gjort den själv :)

Svar: Okej:-) vad kul
Nathalie larsson

2012-03-21 @ 19:54:04
URL: http://tildasfoto.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0