8 skoldagar kvar,15 dagar kvar:)

Hejsan nu sitter jag i skolan och har svensk-engelska.. Jag hatar verkligen min lärare! Tuttlisa!! Hahah det kallar jag och Linda henne:D men iallafall idag så kunde inte nalle min kära syster fixa mitt hår så imorgon så ska vi fixa det:) men jag lovar att det kommer bild bevis:* jag har saknat det jävligt mycket, asso jag känner mig fortfarande lite osäker på om jag ska göra det. Jag vill ju klart men kommer jag verkligen att passa i det, eftersom jag har haft så många andra fina färger, alla olika färger i brunt, rött och sen blont och grejer men nu ska jag inte ha så ljust blont:) det kommer bli så fint:-P men idag så blir det att plugga som fan, det är NO-prov imorgon! Det är typ 15 gåtor och man ska skriva jätte mycket på varje fråga..!? OMG jag vill ärligt inte. Men det är bara att kämpa om man vill ha bra betyg:D Jag ska iallafall bli det jag vill bli! Aja ska hämta lite godis nu sen bloggar jag nog mer, för nu efter denna lektion så ska vi ha SO och jag och Linda ska vara hos Björn, och jag ska få varm choklad:) han har lovat fett länge nu!! Och nu jävlar få jag den..!:) men iallafall bloggar sen. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0