Söndag 13 maj, 31 dagar kvart tills skolan slutar

Tja! Jag vet att jag inte har bloggat men det är så att jag har haft så mycket med skolan och så. Men i fredags så hade vi inte musik och efter hade vi lunch och då gick jag och linda till hennes farmor tror jag att det är och då gick vi till ett fik och åt lite sen gick vi till henne och kollade på kattungar och jag ska köpa en, men måste övertala pappa för mamma är med på det. Men det kommer gå bra. Jag kan lägga upp en bild på den. Den är lik min andra katt, men jag vet inte om jag ska ta den som är hel svart och lite vit på magen:) jobbigt lägger för den som är svart liknar Sigge Sörens bror, men den andra liknar Sören själv hahhaha vet inte vad jag ska göra. Aja skola imorgon inte taggad alls! Men just nu kollar jag på tv och Robin sitter lite vid datan jag ska hem snart så jag kan duscha sen ska jag se på tv:)
Och jag ska försöka att blogga mer:)
Ha det bra ses snart kram:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0