Hej på er!

Hej alla läsare, jag ber om ursäkt för att jag har inte bloggat så mycket. Men det har varit så att blogg.se typ inte har funkat.. Men jag ska blogga igen det lovar jag, men iallafall jag har gjort gamska mycket sen senast men det tar jag upp någon annan gång, nu tänker vi på nuet, hahah men iaf deg är Fredag och imorgob ska jag till skolan, hag jag vet vad ni tänker men det är ju lördag. Jaa men Fitt Runby skolan har något som heter runbydagen och då ska alla vara i skolan. Tråk jag vet men aja vad ska man göra. Juste jag lovar att jag ska fixa min blogg inom kort. Lunda har hjälpt mig med bildena och älskling ska hjälpa mig med att fixa allt.

Alla ni som kommentaerar jätte gulligt men skriv namn är ni snälla! Tack! Kram

Bild på mig o linda i Tisdags på kina



Kommentarer
den bästa!!

jag är bäst!!

Svar: jag vet att du är!!
Nathalie larsson

2012-09-14 @ 17:57:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0